MarketLeader? Piacvezető? De hogyan?

MarketLeader: mit jelent az, hogy online piacvezető?

Vállalkozóként fontos, hogy tisztában legyünk néhány alapvető fogalommal. Szerencsére egy olyan összetett gazdasági környezetben kell boldogulnunk, ahol az alapvető ismereteken kívül többre nincs szükségünk ahhoz, hogy vállalatunk kiemelkedjen a többi közül. Ebben ugyanis olyan szolgáltatók vannak a segítségünkre, mint a MarketLeader is.

Piacvezetőnek az a cég számít, amely a legnagyobb piaci részesedéssel rendelkezik saját műfajában. Az online piacvezető fogalma ettől valamelyest eltér. Online piacvezetőnek az a vállalkozás, webshop, weboldal tekinthető, amelynek az online térben a legmagasabb a látogatószáma és a látogatói legmagasabb számban válnak látogatóból vásárlóvá. Ilyen csillagállásban a tárgyalt vállalkozásnak a legmagasabb az online térből származó bevétele. Tehát online piacvezetőnek tekinthető.

MarketLeader-pic1

A vállalkozások digitalizációja egyre sürgetőbb lépés, amelyet a jelenlegi járványhelyzet is felgyorsított. Manapság a piaci versenyhez elengedhetetlen az online jelenlét. Egy weboldal megléte már nem számít versenyelőnynek, hanem csak belépőkártya a következő szintre. A webes hirdetések, a keresőoptimalizálás és az adatvezérelt marketing (többek között) évről-évre fontosabb szerephez jutnak, s a rendelkezésünkre álló üzleti megoldásokkal és szolgáltatásokkal olyan lehetőségek nyílnak meg a cégek előtt, amelyek a papír alapú vállalkozások korában elképzelhetetlennek látszottak. A pont az i-re pedig az, hogy a digitális platformok igénybevételével rengeteg időt, energiát és pénzt spórolhatnak meg a cégek. Ehhez persze szükségük van egy olyan partnerre, amely célzottan, mellékvágányok nélkül segíti ezt a folyamatot. A MarketLeader sokrétű stratégiával fedi le az igényeket és garantálja az eredményt már 15 éve.

MarketLeader: miért meghatározó az adatvezérelt marketing?

A MarketLeader – https://www.marketleader.hu/ – egyik egyedülálló stratégiája az adatvezérelt marketing, angolul data-driven marketing. Az adatvezérelt döntéshozatallal a vállalkozási stratégiákat célzottan lehet meghatározni, s hatékonyságuk a többszörösére növelhető. Ehhez azonban elengedhetetlen az adatok hozzáértő elemzése. Nem csak az információk feldolgozása, de azoknak minőségi meghatározása és eredményeinek megfogalmazása is kulcsszerepet játszik a döntéshozatalban. Az adatok körültekintő elemzése után megfogalmazható lesz, mely tényező vagy tényezők azok, amelyek miatt az adott weboldal nem képes bevételeinek növelésére. A MarketLeader nem csak a probléma felismerésével foglalkozik, hanem iránymutató is annak megoldásában. Mindig célzottan, a hatékonyság növelése a cél. Ehhez elengedhetetlen a tulajdonosi szemlélet és a proaktivitás. A cél egyértelműen a legkisebb ráfordítással a legmagasabb eredmény elérése.

MarketLeader: milyen fogalmakkal találkozhatunk és mit jelentenek?

A SEO, vagyis a search engine optimalization egy igen elterjedt kifejezés. Magyarul keresőoptimalizálásnak nevezzük azt a stratégiát, melyek a keresőmotorok célzott kihasználására törekszik kulcsszavak segítségével. A módszer lehetővé teszi, hogy a megfelelően optimalizált weboldal és az ahhoz kapcsolódó tartalmak mindig a kereső oldalak első találatai között jelenjenek meg. Ez azért jelentős, mert egy átlagos felhasználó a találati lista első, második, harmadik oldalának átböngészése után „feladja”. Ez az egyik legismertebb keresőmotor esetében 10-30 weboldat jelent.

Az algoritmusok meghatározott módon vizsgálják a weben található oldalakat, s rangsorolják azokat a találati listán. A SEO stratégia az algoritmusok fejlődésével együtt folyamatosan változik, s számos módszert foglal magába.

A PPC (pay per click), a kattintás alapú fizetés egy széleskörben elterjedt árazási szerkezet a digitális hirdetések világában, s a webhelyek forgalmának fellendítésére törekszik. Lényege, hogy egy hirdető hirdetése megjelenítésre kerül egy weboldalon vagy egy keresőmotorban, és valahányszor egy látogató rákattint erre a hirdetésre, a hirdetőnek fizetnie kell a webhely üzemeltetőjének. A kattintással a hirdetés a megadott weboldalra irányítja a látogatót.

MarketLeader-pic2

MarketLeader: csak egy „legény” maradhat talpon a vidéken!

A MarketLeader nem csak kapcsolattartót, de egy specialisták felépített csapatot és egy magasan képzett projektvezetőt kínál ügyfeleinek. Az eredmény elkötelezett és kemény munka révén születik meg, amelyet a megbízó és a marketing csapat együtt ér el. Online piacvezető egy adott piaci területen csak egy lehet, így a vállalat egy adott piacról csak egyetlen megbízót vállal. Ez az elkötelezettség garantálja a sikeres együttműködést!